Lagu Aiman Tino Ku Hanya Sayang Padamu

Lirik Lagu Sepanjang Zaman. Download Aiman Tino - Ku Hanya Sayang Padamu 2 MB mp3 dengan mudah dan gratis.


Youtube Music Videos Music Lyrics

Lirik Ku Hanya Sayang Padamu - Aiman Tino Lirik Ku Hanya Sayang Padamu - Aiman Tino Lirik Ku Hanya Sayang Padamu - Aiman Tino Mungkin kali ini Bukan lagi aku Yang kau sakitkan Mungkin tiada lagi Ku di dunia ini Kau bidadari Bila malam bila rindu Tiap Kali ku cuba melupakan mu Ada sajamu Kara padaku Aku dihidupmu.

. Kami menyediakan lagu ZerosiX park full album silahkan download sepuasnya. Lagu juga disertai Lirik. C Mungkin kali ini G Bukan lagi aku Am F G Yang kau sakitkan C Mungkin tiada lagi G Ku di dunia ini Am F C Kau bidadari C Bila malam bila rindu G Tiap kali ku cuba Melupakanmu Am Ada saja mu Kata padaku F G Aku dihidupmu C Bukan aku mau jauh G Bukan juga ku benci.

Aiman Tino - Ku Hanya Sayang Padamu Chord.


Malay Gitar Kord Aiman Tino Ku Hanya Sayang Padamu Chord Lara Easy Food


Aiman Tino Ku Hanya Sayang Padamu Lirik Lagu Lagu


Lirik Lagu Pop Balada Melayu Youtube Youtube Memes Pop

No comments for "Lagu Aiman Tino Ku Hanya Sayang Padamu"